Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zaloguj się

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Mielpol.pl
Obowiązujący od 25.05.2018 roku


I. Informacje ogólne

 


1. Sklep internetowy Mielpol.pl  pod adresem www.mielpol.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży sprzętu BHP i P.POŻ.. Właścicielem sklepu jest Centrum BHP i P.POŻ „Miel-Pol” Leszek Mieloch - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą w miejscowości Chodzież.

2. Nr REGON 570541970, NIP   764-010-34-97, firma uzyskała wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 1713/92. Organem rejestrującym jest Burmistrz Miasta Chodzież. 

3. Mielpol.pl  prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Adres do korespondencji:  
Centrum BHP i P.POŻ „Miel-Pol” Leszek Mieloch, ul. Reymonta 7, 64-800 Chodzież

 

Adres do zwrotu towaru: 
Centrum BHP i P.POŻ „Miel-Pol” Leszek Mieloch, ul. Reymonta 7, 64-800 Chodzież

Konto bankowe Mielpol.pl:
BzWBK:
80 1090 1317 0000 0000 3100 6224

4. Zapytania prosimy kierować na adres e-mail sklep@mielpol.pl, na numer telefonu 67 2829633. Reklamacje prosimy kierować na adres sklep@mielpol.pl lub drogą pocztową na adres: Mielpol.pl, ul. Reymonta 7, 64-800 Chodzież. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00, w soboty od 9:00 do 13:00.  

5. Oznaczenia pojęć użytych w regulaminie:
Sprzedawca – Mielpol.pl Leszek Mieloch z siedzibą w Chodzieży.
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.mielpol.pl
Klient  - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu
Towar - produkty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży  w Sklepie.  
Cena – cena  towaru umieszczona obok zdjęcia towaru, nie uwzględniająca kosztów wysyłki towaru.
Zamówienie – zestaw zamówionych towarów do realizacji, zgodnie z niniejszym regulaminem, przez Klienta w formie elektronicznej.


Umowa sprzedaży  - umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego  ( ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu www.mielpol.pl

 

II. Oferta Sklepu Mielpol.pl



1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie  14 dni kalendarzowych (UWAGA: co do zasady termin dostawy nie powinien  przekraczać 30 dni kalendarzowych)  licząc od dnia, w którym  została zawarta Umowa sprzedaży lub po wybraniu opcji przedpłaty pieniądze zostaną zaksięgowane na rachunku Sprzedawcy.


2.Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której z przyczyn obiektywnych, zamówionego Towaru nie będzie w magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji, jeśli jest możliwe jego sprowadzenie lub rezygnacją z Zamówienia.  
3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w Sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodnie z rzeczywistością. W przypadku  zmiany niektórych parametrów technicznych przez producenta lub zmiany ceny produktu, pracownik Sklepu jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania Klienta i umożliwienia wycofania Zamówienia.  


III. Zamówienia


1. Zamówienia można składać w następujący sposób wg wyboru Klienta;
- poprzez stronę internetową Sklepu
- wysyłając e-mail na adres sklep@mielpol.pl


2. Podczas składania Zamówienia wymagane jest uzupełnienie danych formularza zamówienia:  
- nazwy, koloru, rozmiaru i ilości produktów
- imienia i nazwiska odbiorcy
- dokładnego adresu dostawy
- numeru telefonu kontaktowego
- adresu e-mail zamawiającego


3. Składanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę podczas wszystkich dni roku, realizacja Zamówień odbywa się w godzinach określonych w regulaminie.  

4. W przypadku dokonania zamawiania poprzez stronę internetową Sklepu należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia  Zamówienia:  imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem  pocztowym), numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności  .

5. Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie uzupełnienia danych bilingowych i kliknięcia w formularzu pola „Dalej”

 

6. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie (1) potwierdza jego otrzymanie, co  powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz (2) przyjmuje Zamówienie do realizacji  – w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i  przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany w  trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail).

 

7. W trakcie składania Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza – do momentu złożenia  Zamówienia – Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu  należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie  Sklepu internetowego.

 

8. Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta:

- odbiorem przewoźnika.

- dostawa Produktów dostępna jest na terytorium:  Rzeczypospolitej Polskiej.

- koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania  

  oraz są  dostępne na stronie Sklepu internetowego w zakładce   „Koszty  dostawy”

 

9. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

- za pobraniem;

- przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na

  stronie Sklepu  oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu

  Zamówienia).

- w wypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami, Sprzedawca ma

  prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania

  przedpłaty w całości albo części.

 

10. Sprzedawca ma prawo do zrezygnowania z realizacji Zamówień złożonych nieprawidłowo.  

11. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub innym wg życzenia klienta.

12. Potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie  na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar - wydruku potwierdzenia oraz dowodu zakupu (np. paragon, faktura VAT).  

13. Treści umów sprzedaży zawieranych w Sklepie są przechowywane przez system informatyczny Sklepu przez okres co najmniej 6 miesięcy do daty zawarcia każdej z umów, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom umowy. Każdy Zamawiający, który dokonał procedury rejestracji, po zalogowaniu, ma dostęp do wszystkich swoich umów sprzedaży zawartych w Sklepie.  

14. Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzedawca ma prawo zastrzec sobie możliwość wyznaczenia innych dni nierealizowania zamówień, po uprzednim umieszczeniu informacji na stronie internetowej sklepu.  

15. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie opakowania, a po otwarciu również przedmiotu, zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny dostępny u kuriera.


16. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie paczki z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.


IV. Przywileje i prawa przyznane Klientowi


1. Odstąpienie od umowy 
Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 30 dni od daty odbioru towaru.

2 Oświadczenie  można złożyć wysyłając mail na adres sklep@mielpol.pl, lub drogą pocztową na adres do korespondencji. Zwracany towar należy odesłać na adres do zwrotu towaru.

3. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży i koszt wysyłki nie później niż w terminie 14 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 
Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta. Zwrot Towaru odbywa się na koszt Klienta. 

4. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych produktów, pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z jego ceną. 

V. Reklamacje towarów

1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie obejmuje gwarancja, przynajmniej 1letnia. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. 

2. Reklamacja towaru wymaga zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz z opisem reklamacji na adres do zwrotu towaru. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem reklamacji. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi maksymalnie 30 dni.

VI. Niezgodność towaru z umową

1. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni. 

2. Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową, należy zapoczątkować nawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie po ustaleniu z konsultantem formy/trybu wysyłki – odesłanie na adres do zwrotów na koszt klienta. Reklamacje wysłane na koszt Mielpol.pl nie będą odbierane.
Uznana reklamacja wiąże się z wymianą towaru na nowy i wysyłką w ciągu 30 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedawcy. 

VII.  Zniszczenia lub braki/ubytki powstałe w czasie transportu.


1. Przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. 

2. W momencie dostrzeżenia uszkodzeń powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, Klient jest zobowiązany w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela dostawcy (firmy kurierskiej), Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki. 

VIII.   Wymiana towaru 

1. Podczas gdy wybrany przez Kupującego rozmiar/model Towaru okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na inny na prośbę Klienta w terminie 30 dni od daty zakupu. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Kupujący. Ponowna wysyłka następuje w ciągu 24h od momentu zwrotu Towaru. Klient proszony jest o uprzednie skontaktowanie się z obsługą Sklepu i rezerwację pożądanego modelu/rozmiaru/koloru.
Wszystkie towary zakupione w terminie od 1 do 31 grudnia ze względu na okres świąteczny mogą zostać wymienione w terminie do 15 stycznia roku następnego.

IX. Dane osobowe.

1. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”) oraz przepisami krajowymi, w szczególności z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych.

2. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Centrum BHP i P.POŻ „Miel-Pol” Leszek Mieloch oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

3. Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych lub przez stronę trzecią takich jak:
- archiwizacja danych i dokumentowanie dopełnienia obowiązków związanych z ochroną danych osobowych;
- obsługa zgłoszeń niezwiązanych bezpośrednio z wykonaniem umowy;
- zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług;
- windykacja należności;
- dochodzenie roszczeń na drodze sądowej i w postępowaniach polubownych;
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na postawie ważnej zgody Użytkowników lub Klientów udzielonej w sposób dobrowolny i świadomy w odniesieniu do konkretnego celu przetwarzania danych, wyraźnie i konkretnie wskazanego w treści tej zgody.

4. Administratorem danych osobowych jest Centrum BHP i P.POŻ „Miel-Pol” Leszek Mieloch z siedzibą przy ulicy Reymonta 7, 64-800 Chodzież, REGON 570541970, będąca płatnikiem podatku VAT o numerze NIP: 764-010-34-9.

5. Podanie danych innych, niż wskazanych w ust. 1, jest dobrowolne i równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie przez Administratora w celu zawarcia lub wykonania umowy, przy czym Administrator ma prawo do ich usunięcia jeżeli uzna, że dane te nie są niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy.

6. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej, dobrowolnej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

7. Użytkownik przed złożeniem oświadczenia o przyjęciu oferty powinien zweryfikować czy podane przez niego dane kontaktowe są aktualne. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych, niepełnych lub nieaktualnych danych o których mowa w ust. 4, 6, 7 i 8.

8. Użytkownikowi przysługuje:
a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c)    prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d)    prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e)    prawo do przenoszenia danych;
f)    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
zgodnie z zasadami określonymi w Polityce prywatności.

9. W celu wykonania umowy dane Kupującego mogą zostać przekazane:
a)    wskazanym przez Kupującego podmiotom obsługującym transakcje płatnicze w celu obciążenia karty kredytowej Kupującego lub dokonania płatności on-line. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem danych a wybranym podmiotem obsługującym transakcje płatnicze.. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli Kupujący chce dokonać elektronicznej płatności za zakupione produkty.
b)    firmie spedycyjnej, która będzie odpowiedzialna za dostawę zamówionych produktów na adres podany podczas zakupu. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem danych a wybraną firmą spedycyjną. Jeśli Kupujący wybrał opcję dostawy zamówienia przez jedną z firm spedycyjnych przekazanie danych tej firmie jest niezbędne do zrealizowania zamówienia.

 

X.  Polityka prywatności


1. Rejestrując się w Sklepie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, ma prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy. 

2. Sprzedawca przestrzega zasad ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. Dane osobowe Klientów oraz ich adresy e-mail nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz dostawców dla których dane te są niezbędne do realizacji płatności czy dostarczenia przesyłki. 

4. Login i hasło mają charakter poufny. Zamawiający ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem go osobom trzecim. Zamawiający korzystający z loginu i hasła zobowiązany jest do aktualizacji swoich danych podanych przy rejestracji, każdorazowo w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za brak aktualizacji danych ponosi Zamawiający. 

5. Klienci, którzy nie są zarejestrowani, również mogą składać Zamówienia, wówczas przy każdym zakupie będą proszeni o podanie danych tj. imienia, nazwiska, adresu dostawy oraz nr. telefonu i adresu poczty e-mail. 

6. Dane uzyskiwane podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane do odpowiedniej realizacji Zamówień, a także do śledzenia statusu Zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie zrealizowane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu Zamówienia. Czynności tych dokonać można z poziomu strony internetowej sklepu po zalogowaniu lub też poprzez kontakt z obsługą Sklepu. 

7. Każdorazowy kontakt z obsługą Sklepu za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, wiąże się z wykorzystaniem podanych danych w celu udzielenia odpowiedzi. Konsultanci kontaktują się z Klientami z pośrednictwem tych samych kanałów komunikacji. 

8. Po dokonaniu zamówienia, na podany adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, a w następnej kolejności bieżące informacje o statusie tego zamówienia. Klienci, wyrażający zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, tą samą drogą otrzymują wiadomości z aktualnym wydarzeniami w Sklepie. Z opcji newsletter można zrezygnować w dowolnym momencie klikając w link widoczny pod każdą z wiadomości newsletter.

9. Zapytania dotyczące ochrony prywatności prosimy kierować na adres e-mail sklep@mielpol.pl. 


Podmiot zbierający dane: 

Centrum BHP i P.POŻ „Miel-Pol” Leszek Mieloch,

ul. Reymonta 7,

64-800 Chodzież

wielkopolska

 

X. Postanowienia końcowe


1. We wszelkich sprawach nieprzedstawionych w tym regulaminie, stosowane są przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz.1176). 

2. Do celów wykonania niniejszego regulaminu oraz umowy zastosowanie ma prawo Polskie. W przypadku sporu z konsumentem stosowane będą korzystniejsze przepisy prawa jego miejsca zamieszkania .

3. Korzystanie z serwisu www.mielpol.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zasad dotyczących polityki prywatności Sklepu. 

4. Klienci mają możliwość wglądu do niniejszego regulaminu w każdym momencie przebywania na stronie internetowej Sklepu za pośrednictwem odsyłacza.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
250
Kategorii:
95
Nowości:
0
Promocje:
0

Waluty

Wersje językowe

Sklep internetowy Shoper.pl