Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Tel.: 602365313

Email.: zamowienia@mielpol.pl

Do darmowej dostawy: 100,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje
WARUNKI REKLAMACJI
 

Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: zamowienia@mielpol.pl Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można składać również drogą elektroniczną na naszej stronie www.mielpol.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji pocztą elektroniczną.

W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 30 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.

 
Obuwie reklamowane powinno być czyste. Formalną podstawą składania reklamacji stanowi:
  • dowód sprzedaży (paragon, faktura),
  • protokół z opisem wystąpienia wady produkcyjnej,
  • opis warunków, w jakich obuwie było użytkowane
REKLAMACJI NIE PODLEGA:
  • obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
  • naturalne zużycie sie obuwia oraz podeszwy,
  • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,
  • użytkowanie obuwia niezgodne z przeznaczeniem lub w nieodpowiednich warunkach,
  • wygoda obuwia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl