• Dostawa gratis

     

     

     

     

     

     

     

  • Płać mniej
  • Base
Bestsellery
 Półbuty robocze BHP GRAF S1 SRC
Półbuty robocze BHP GRAF S1 SRC
72,00 zł 58,54 zł
Trzewiki robocze VM Rockford S3
Trzewiki robocze VM Rockford S3
498,00 zł 404,88 zł
Półbuty robocze VM Michelin Kentucky S1P
Półbuty robocze VM Michelin Kentucky S1P
337,00 zł 273,98 zł
Półbuty robocze MILERITE S1P  Sportowe
Półbuty robocze MILERITE S1P Sportowe
120,00 zł 97,56 zł
Rękawice ochronne FOLIOWE ZRYWKI HDPE- Z DZIURKĄ
Rękawice ochronne FOLIOWE ZRYWKI HDPE- Z DZIURKĄ
4,50 zł 3,66 zł
szt
Trzewiki robocze VM OMAHA S1P
Trzewiki robocze VM OMAHA S1P
499,00 zł 405,69 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje
WARUNKI REKLAMACJI
 

Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: zamowienia@mielpol.pl Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można składać również drogą elektroniczną na naszej stronie www.mielpol.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji pocztą elektroniczną.

W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 30 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.

 
Obuwie reklamowane powinno być czyste. Formalną podstawą składania reklamacji stanowi:
  • dowód sprzedaży (paragon, faktura),
  • protokół z opisem wystąpienia wady produkcyjnej,
  • opis warunków, w jakich obuwie było użytkowane
REKLAMACJI NIE PODLEGA:
  • obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
  • naturalne zużycie sie obuwia oraz podeszwy,
  • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,
  • użytkowanie obuwia niezgodne z przeznaczeniem lub w nieodpowiednich warunkach,
  • wygoda obuwia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl