

















Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: zamowienia@mielpol.pl Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można składać również drogą elektroniczną na naszej stronie www.mielpol.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji pocztą elektroniczną.
W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 30 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.
-
dowód sprzedaży (paragon, faktura),
-
protokół z opisem wystąpienia wady produkcyjnej,
-
opis warunków, w jakich obuwie było użytkowane
-
obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
-
naturalne zużycie sie obuwia oraz podeszwy,
-
obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,
-
użytkowanie obuwia niezgodne z przeznaczeniem lub w nieodpowiednich warunkach,
-
wygoda obuwia