• Dostawa gratis

     

     

     

     

     

     

     

  • Płać mniej
  • 14 dni zwrot
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sonda
Co zmieniłbyś w naszym sklepie
Promocje
Rękawice spawalnicze SANDERLING rozm10 kozia skóra
Rękawice spawalnicze SANDERLING rozm10 kozia skóra
15,00 zł 13,50 zł 12,20 zł 10,98 zł
szt
Buty robocze VM OMAHA O2 BOA
Buty robocze VM OMAHA O2 BOA
420,00 zł 270,00 zł 341,46 zł 219,51 zł
Produkt dnia
RĘKAWICE robocze POLIURETANOWE 12PAR-1,49para
RĘKAWICE robocze POLIURETANOWE 12PAR-1,49para
17,88 zł 14,54 zł
Płyn do dezynfekcji rąk WHO-1 - 5L
Płyn do dezynfekcji rąk WHO-1 - 5L
149,00 zł 137,96 zł
szt
Rękawice ochronne FOLIOWE ZRYWKI HDPE- Z DZIURKĄ
Rękawice ochronne FOLIOWE ZRYWKI HDPE- Z DZIURKĄ
4,50 zł 3,66 zł
szt
Buty robocze VM OMAHA O2 BOA
Buty robocze VM OMAHA O2 BOA
420,00 zł 270,00 zł 341,46 zł 219,51 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje
WARUNKI REKLAMACJI
 

Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: zamowienia@mielpol.pl Centrum BHP i P.POŻ. Miel-Pol Leszek Mieloch zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można składać również drogą elektroniczną na naszej stronie www.mielpol.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji pocztą elektroniczną.

W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 30 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.

 
Obuwie reklamowane powinno być czyste. Formalną podstawą składania reklamacji stanowi:
  • dowód sprzedaży (paragon, faktura),
  • protokół z opisem wystąpienia wady produkcyjnej,
  • opis warunków, w jakich obuwie było użytkowane
REKLAMACJI NIE PODLEGA:
  • obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
  • naturalne zużycie sie obuwia oraz podeszwy,
  • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,
  • użytkowanie obuwia niezgodne z przeznaczeniem lub w nieodpowiednich warunkach,
  • wygoda obuwia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl